Jak vést entomologický kroužek?

Otázky a odpovědi pro začínající entomology - nebojte se zeptat na cokoliv
Uživatelský avatar
Renno
moderátor
Příspěvky: 1040
Registrován: 30 dub 2010, 15:08
Bydliště: Podkrkonoší - Trutnov

Jak vést entomologický kroužek?

Příspěvek od Renno »

Jelikož pracuji ve školství a velmi rád bych v budoucnu také něco pro omlazení české entomologické základny prakticky udělal, vážně přemýšlím, že bych založil a vedl entomologický kroužek pro žáky naší školy. Jsem si plně vědom toho, že nejsem žádný opravdový odborník v broucích a natož celkově ve hmyzu, který se může pochlubit hmatatelnými výsledky své práce, ale že jsem pouhopouhý nadšenec, který by rád toto krásné nadšení předal a "nakazil" jím několik mladých srdcí. :heart
Proto, prosím, o jakékoliv praktické zkušenosti od těch, kteří je již získali a mohou a chtějí se o ně podělit. Také mi určitě pomohou případné další konstruktivní nápady, návrhy či podněty od vás ostatních. Třeba příspěvky v tomto tématu pomohou ještě někomu. Děkuji :mrk
celosvětově - rod Trichodes, Pyrochroidae, Calosomatina
Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 148
Registrován: 29 dub 2010, 16:42
Bydliště: Tršice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak vést entomologický kroužek?

Příspěvek od Filip »

Částečně vedu entomologický kroužek v Přerově. Jediné co můžu poradit je, že děcka nejraději chodí ven kde se vyřádí a naloví si brouky :)
Filip Trnka
Coleoptera ČR, především Curculionidae, faunistika, bionomie a ekologie.
Vzácný a ohrožený hmyz ČR a jeho ochrana.
http://naturabohemica.cz
Uživatelský avatar
OndraK
Příspěvky: 1366
Registrován: 03 kvě 2010, 06:37
Bydliště: Zlín

Re: Jak vést entomologický kroužek?

Příspěvek od OndraK »

Filipe, dělali jste nějaký nábor něbo něco takového? Respektive, jak jste ty děcka do kroužku vůbec získali?
Melandryidae (W), Tetratomidae (W), Stenotrachelidae (W), Synchroidae (W), Trictenotomidae (W), Salpingidae (P), dřeváci a houbáci (WP), všechna Coleoptera (CE)
Uživatelský avatar
Cassida